17 Ocak 2008

Ye:30 DÜNYA MUTFAKLARI-SOĞAN ÇORBASI

Sevgili Tuba'nın bizim için seçtiği etkinlik konusu "Dünya Mutfakları" ile dünyayı dolaşacağız.
Bir çok değişik ve yeni tarife Tuba'nin Penceresinden bakacağız. Tuba'ya kolaylıklar diliyor ve katılımcılara da sevgiler gönderiyorum.
Fransız Mutfağı'nın herhalde herkez tarafından bilinen bir lezzeti, Soğan Çorbası'nı paylaşmak istiyorum;










































































4 tane soğan,
2 kaşık un,
4 bardak su,
1 tane et bulyon,
3 kaşık sıvı yağ,
Tuz
Üzeri için:
Kızarmış ekmek,
Karabiber, Kaşar rendesi
Yapılışı:
Soğanları yemeklik doğrayıp, sıvı yağda pembeleştiriyoruz, ununu,suyunu ve bulyonu ekliyoruz.
Soğanlar yumuşayınca kadar pişiriyoruz, blender'dan geçirip tuzunu ayarlıyoruz.
Servis yaparken kızarmış ekmek, karabiber ve kaşar rendesi ile servis yapıyoruz.
AFİYET OLSUN....

13 yorum :

Tuba dedi ki...

Sevgili Hatice, nefis corbani aldim, sagolasin, enfes olmus, ellerine saglik, sevgilerimle,

Melek* dedi ki...

duymuştum bunu yapsammı yaa enfes olmuş sıca sıcak ne gzel gider ellerine sağlık

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim ellerine sağlık nefis olmus göruntu harıka tadı çok lezzetlidir eminim mutlaka denenmeli. sevgilermle...

EZGi :)) dedi ki...

enfess görünüyor
ellerine saglık
sevgiler

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyor.

Denenesi bir tarif,en kısa zaman da denemek isterim.

sevgiler...

Unknown dedi ki...

ooo bayilirim sogan corbasina ellerine saglik canim arkadasim.
super supriz kurabiyelerinde nefis olmus tadini aldim.ellerine saglik
cok nefis gorunuyor.soyledigim kadar var degilmi lezzet harika goruntu muhtesem:)
birde arkadasimin elinden cikinca super olmus
opuyorum canim benim kucak dolusu sevgilerim biraktim

Feyza Fidan dedi ki...

Harika görünüyor, kimbilir ne lezzetlidir..
Ellerine sağlık,
Sevgiler,

Nilay Cinisli dedi ki...

Ellerinize sağlık,
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor canim,ellerine saglik.

Damak Tadı dedi ki...

Hatice'ciğim,
Çorban çok nefis görünüyor canım,ellerine sağlık.Bende çok sevmeme rağmen bizde nedense hiç yapılmaz.Sanırım büyüklerimizin alışılmış lezzetlerin dışına çıkmak istemediklerinden olsa gerek.Harikasın canım Hatice'm..

Kocaman sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Hatice'cigim,
Bende cok severim bu corbayi ama hic denemedim.

Sevgiler ve selamlar

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler süpermiş gerçekten ellerine sağlık.