21 Temmuz 2009

Ye 47:İrmikli Vişne Tatlısı

Ye 47: etkinliği Temmuz ayı evsahibi Birsel ve İrem , etkinlik konusunu "Soğuk İkramlar", bu etkinlik için seçmiş olduğum tarifimle bende katılmak istedim, kendisine kolaylıklar diliyor, sevgilerimi gönderiyorum.....



8 kaşık irmik ,
7 kaşık şeker,
1 litre süt,
Kakaolu bisküvi,
1 paket krem şanti,
1 bardak süt,
1 kase çekirdekleri çıkarılmış vişne,
2 kaşık şeker

Yapılışı:
İrmik, şeker ve sütü karıştırıyoruz , pişiriyoruz.
Kare borcama bir sıra kakaolu bisküvi diziyoruz ve irmikli muhallebiyi döküyoruz.
1 kase vişneyi 2 kaşık şekerle karemelize olacak şekilde pişiriyoruz. (fazla dağılmadan)
Vişneleri muhallebinin üzerine yayıyoruz ve soğutuyoruz.
Krem şantiyi çırpıp vişnelerin üzerini kapatıyoruz.
Soğuk servis yapıyoruz.
AFİYET OLSUN......

5 yorum :

Özlem dedi ki...

Nefis bir tatlı, ellerine sağlık,
sevgilerimle

pervin dedi ki...

irmik tatlısının vişnelisi çok değişik olmuş ellerinize sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sizi uzun süredir beğenerek takip ediyorum. Fotağraf kaliteniz çok hoşuma gitti rica etsem fot makinesi hangi marka kullanıyorsunuz . şimdiden teşekkürler
Ankaradan Deniz

hatice dedi ki...

Özlem,Pervin ve Deniz yorumlarınız beni mutlu etti sevgilerimi gönderiyorum...

Sevgili Deniz, güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim...makinam Canon D400.....

müzikler dedi ki...

ellerine sağlık saolasın