12 Aralık 2008

Bloğum 3 Yaşında-PDÇS 31 Tarçınlı Kurabiye

Bloğuma başlayalı tam 3 sene oldu, siz sevgili arkadaşlarımın desteğiyle çok çabuk geçti bu zaman, naçizane tariflerimle daha uzun zaman sizlerle olmayı diliyorum.....


Ayrıca sevgili capankizi beni PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 31 davet etmiş çok teşekkür ederim, tüm katılımcılara sevgilerimi gönderiyorum.......


2 yumurta sarısı,
150 gr. tereyağı,
1/2 bardak pudra şekeri,
1 çay bardağı ince çekilmiş ceviz,
Kabartma tozu,
Vanilya,
Aldığı kadar un
fırından çıkınca; 1 bardak pudra şekeri+ 1 kaşık tarçın

Yapılışı:
Yumuşak tereyağı, yumurta sarısı ve pudra şekerini karıştırıyoruz,kabartma tozu , vanilya , ceviz ve aldığı kadar unla kulak memesi yumuşaklığında hamur elde ediyoruz, yuvarlak şekil verip 180 dereceli fırında pişiriyoruz. Fırından çıkar çıkmaz üzerine bolca karıştırdığımız pudra şekeri ve tarçından eliyoruz.
AFİYET OLSUN....

17 yorum :

Adsız dedi ki...

Blogunun ücüncü yili kutlu olsun. Daha uzun yillar güzel paylasimlarin dilegiyle..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nice dostluk dolu beraberlikler dilerim. kutluyorum
çok sevgiler
NuNu

Mutfak Havlusu dedi ki...

aaa harika 3 yaş ne güzel,inşAllah bizlerde görürüz 3.yaşlar.
sende nice nice 3.yaşlar göresin inşAllah güzle tatlar olsun hem ağzını tatlandırsın hem ruhuna güzle esintiler versin..
nice güzel tatlara inşAllah.

Mutfak Havlusu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Merhaba blogunuzu şöyle bi gezdim ve çok güzel tarifler,resimler ile karşılaştım 3. yılınızmış 2006 daki tariflerinize de baktım o zamanlarda da çok güzel şeyler yapmışsınız haddime değil belki ama tebrik ederim. :)

Daha yeni blog açtım ama 2-3 yıldır yemek sitelerini ve bloglarını takip ederim hiç size rast gelmedim kısmet bu geceyeymiş demekki :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, hersey cok guzel Hatice'cigim.
Ne zamandir ugrayamadim, gecmis bayraminda kutlu olsun, sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Bu arada 3. yilin kutlu ve mutlu olsun Hatice'cigim, daha nicelerine saglikla...

Damak Tadı dedi ki...

Nice güzel yıllara ve paylaşımlara Hatice'ciğim..

Kurabiyelerin ve sunumun çok şık..Ellerine sağlık..



Sevgiler..

lemanice dedi ki...

kurabiye çok güsel bende deneyeceğim ellerine sağlık.3.yaşınız kutlu ve daim olsunsevgiler banada beklerim

Mutfaknotlari dedi ki...

iyi pazarlar şeker
kurabiye nefis helede tereyağlı olunca dahada harika oluyor

Hatice dedi ki...

Haticeciğim, nice nice yıllara, o güzel paylaşımlarının devam etmesi dileğiyle...
sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Nice senelere Hatice'cim, daha nice güzel paylaşımlarda..

karakazan dedi ki...

Blogunu yeni yasini bende kutluyorm,daha nice yaslara hep birlikte diyorum.Kurabiyeler nefis eline saglik.

Sevgilerimle,Serap.

yemek dedi ki...

Nice yıllar burada olursun inşallah...
Hayırlı cumalar...

pervin dedi ki...

Haticecim bloğunuzun doğum günü kutlu olsun nice yıllara...

Aybike Ceylan dedi ki...

Yeni yilini kutluyor, daha nice saglikli, mutlu ve aydinlik yillar diliyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun sevgili Hatice.. Sevgiler.